Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produktová nabídka Honey Hive
Tomečková, Alena ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Maňák, Zdeněk (oponent)
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný pohled -- od definice cenové strategie, přes určení optimálního mixu dodavatelů až po zmapování konkurence. Základ projektu Honey Hive je postaven na prodeji medu a výrobků z medu. Projekt bude umístěn v atraktivní lokalitě Českého krasu. Honey Hive chce participovat na zvyšujícím se podílu regionální turistiky a moderního trendu v podobě vyšší poptávky po lokální produkci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.